Το Sympοssio, που πλέον έχει γίνει θεσμός, στηρίζει την γαστρονομία των νησιών του Αιγαίου και μεταξύ αυτών και την Αμοργό. Ο εμπνευστής της πρωτοβουλίας και αντιπρόεδρος του ομίλου Aldemar, Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, είναι μάλιστα ένας από τους μεγαλύτερους υποστηρικτές των καταδυτικών αγώνων και των ημερών γαστρονομίας που θα πραγματοποιηθούν τον Σεπτέμβριο στην Αμοργό. Τι όμως είναι το Sympossio Greek Gourmet Touring;
Το Sympossio είναι ένα γαστρονομικό ταξίδι σε μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις που αποσκοπεί στην προώθηση της εθνικής ταυτότητας με έναν μοναδικό, εξωστρεφή και βιωματικό τραπέζι. Φέτος διοργανώνεται για όγδοη χρονιά και στρώνει το τραπέζι σε πάνω από 700 επαγγελματίες του τουρισμού από 15 χώρες με γεύσεις από τα «Νησιά του Αιγαίου». TοSympossio Greek Gourmet Touring έχει ήδη ξεκινήσει από τις 16 Φεβρουαρίου και θα διαρκέσει έως τις 7 Απριλίου.
Στόχος του προγράμματος είναι να προωθηθεί σωστά η ελληνική γαστρονομία ενισχύοντας την εικόνα της Ελλάδας και καθιστώντας την έναν ιδιαίτερα ελκυστικό προορισμό. Μέσα από όλες τις γεύσεις και τα αρώματα μεταφέρει τις αξίες, την κουλτούρα, την παράδοση και όλα τα έθιμα που αποτελούν μέρος της πλούσιας γαστρονομικής κουλτούρας της Ελλάδας.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί συνδιοργάνωση της Περιφέρειας του Νοτίου Αιγαίου, του Aldemar Resorts και της Aegean Airlines. Mε την υποστήριξη των τοπικών επιχειρηματιών, η ομάδα του Sympossio θα ταξιδέψει φέτoς και θα μαγειρέψει ελληνικού τύπου εδέσματα σε διάφορες χώρες όπως Σλοβακία, Ρουμανία, Πολωνία, Τσέχικη Δημοκρατία, Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Ισραήλ, Ολλανδία, Βέλγιο, Ρωσία, Ουκρανία και Ηνωμένο Βασίλειο. Κάθε μαγειρική εκδήλωση αποτελεί μία βιωματική – ψυχαγωγική εμπειρία που προβάλλει την αυθεντικότητα και ιδιαιτερότητα της ελληνικής κουζίνας και καλεί τους συμμετέχοντας να τη γνωρίσουν από κοντά στον τόπο καταγωγής της. Είναι γεγονός πως οι τουρίστες πλέον δεν ψάχνουν για έναν ακόμα προορισμό τον οποίο δεν έχουν επισκεφτεί ακόμα αλλά αναζητούν την εμπειρία.
Το Sympossio από τον πρώτο χρόνο της δράσης του έως αυτή τη στιγμή, έχει ταξιδέψει σε 80 πόλεις, σε 15 χώρες για περισσότερες από 101 εκδηλώσεις προωθώντας 150 ελληνικά προϊόντα.
Written by Maria Vekri on . Posted in Amorgos News, The Authentic Big Blue, Ειδήσεις